28 Eylül 2010 Salı

seni seviyorum

Yazılı Resimler

1 yorum:

  1. Ben yolculukları seviyorum oradan oraya gidişleri
    Senin yanına gelişleri seviyorum ben
    Öyle heyecanla zevkle mahsun ve ağlamaklı dönüşleri değil…

    İçimdeki ayaklanmalara ayaklanarak
    Senden başka her şey kaybedince önemini
    Ağlanmayacaklara ağlayarak sana gelmeleri seviyorum ben.
    Yerine kimseleri koyamayacağım seni
    Seni seviyorum ben…

    İkimizi bekleyen bilinmezlikleri
    Ve her yanımızı saran o titremeyi seviyorum ben.
    Ben yolculukları seviyorum senin yanına gelişleri seviyorum.
    Her şeyimi toplayıp geçmişten
    Hüzne benzeyen bu pişmanlığı
    İçimdeki ateşi küllendiren bu dayanılmaz terkedilmişliği
    Yağan yağmurlarla ıslanan yalnızlığımı seviyorum ben…

    Ben yolculukları seviyorum
    Büyük bir hasretle sana kavuşacağım günü bekliyorum
    Bir daha hiç kimseyi senin gibi sevemeyeceğimi düşünüyorum.
    Ve içimde tutuşup yanan eski şarkı sözleriları seviyorum
    Senin böylesine başka kalplere bölünüşünü
    Ve bir daha geriye olmayacak dönüşünü değil…

    İçimdeki ayaklanmalara ayaklanarak
    Senden başka her şey kaybedince önemini
    Ağlanmayacaklara ağlayarak sana gelmeleri seviyorum ben.
    Yerine kimseleri koyamayacağım seni
    Seni seviyorum ben…

    YanıtlaSil