27 Aralık 2010 Pazartesi

Allah Senden Razı Olsun‏


 
  .





 
Senden Allah Razı Olsun.
Simdi Soracaksın Neden?
Sormana Bile Gerek Yok. Benim Hayat Tecrübemde Yok.
Ben Aptalım, Çok Çocuksuyum Ve Geri zekalıyım
Ama Şunu Bilesin Ben Senin Gibi İnsanların,
Duyguları Ve Vicdanlarıyla Hiç Oynamadım Oynamamda
Senden Allah Razı Olsun

Seviyorum Diyipte Hic Sevmemezlik Yapmadım
Gözüm Senden Baskasını Görmüyor Diyipte
Birak Baskasıyla Bulusmayı Baskasının Suratına Bile Bakmadim
Senin Sözünden Cıkmıycagım Diyipte Baskasının Sözüne Kanmadim
Ama Sunu Bilesin. Senden Allah Razı Olsun

Bana Birisi Siir Yazdiginda Sen Cok İyisin Diyipte Onu 12den Vurmadim
Sevdigim İnsanlar Beni Aradıgında, Hep Sevinip te
Sonradan Ben O 12Den Hic Ama Hic Vurmadim
Belki Duymamissindir Tekrar Söylüyorum
Senden Allah Razı Olsun

Sen Hep Derdin İyiler Kaybeder İyiler terk edilir Sen Beni terk etme
 Cocuklar Oynar Aşkla Sen Oynama Benimle
Ama Ne Oldu Sen Kazandın Ben Kaybettim
Sen Benimle Oynadın Ben İse Senin Oyuncagındım
Ama Yinede SENDEN ALLAH RAZI OLSUN

Ne Demis Özcan Abim
Ask Atesi Nedir Bilmezdim Askınla Yandım Ögrendim
Ağlamak Neydi Bilmezdim Sensiz Kalınca Ögrendim
Sevmek Nedir Bilmezdim Sevgiyi de Senden Ögrendim
Hasret Nedir Bilmezdim Hasreti Senden Ögrendim
Acı Nedir Bilmezdim Acıyı Senden Ögrendim
Feryat Nedir Bilmezdim Feryatı da Senden Ögrendim
Birde Buna HarbiCocugun
Sana Göre Olmuyan Hayat Tecrübesini Koyarsak Ne Olur Biliyormusun
Sevipte Sevilmemek Neymiş Bilmezdim Senden Örgendim
2 Yüzlü Nasıl Olunur Bilmezdim Onu da Sayende Örgendim
12 Den Vurmayı da Bilmezdim Valla Billa Onuda Senden Örgendim
Ama şunu Bilesin Haykırıyorum ALLAH SENDEN RAZI OLSUN

Hatırlar mısın ? Ben Sana Her Şiirimde
Gözlerin, Sanki O Gökyüzündeki Yildizlar Gibi
O Bakışların, Güneşin Yeryüzüne Doguşu Gibi
Sesin, Duydugum En Güzel Parça
Hele O Gülüşün Var ya, Bedeldir Benim Acılarla Yaşamama Derdim
Derdim Derdim Ama Yalanmış Hayalmıs Ruyaymış
Olsun Yinede Allah senden Razı Olsun

Allah Senden Bin Kere Razı Olsun
Bana Hayatın Ne Kadar Kalleş ,Felegin Nasıl Kahpe
Senin Gibilerin Nasıl Oldugunu Ögrettin
Helal Olsun Sana…!
Şunu Bilesin Bana Hayatımın En Güzel Günlerini Yaşattın
Ama Ayrılık Acısınıda Gösterdin Ya Allah Senden Razı Olsun

Bana Sorsalar Harbi ? Yeniden Doğmuş Olsan ,Hayata Yeniden Başlamış Olsan
Severmiydin Onu ?  Niye Yalan Atiyim ?
Allahın Bildigini Kuldan Neden Saklıyım
Hic Düsünmeden Evet Tabiki Tabiki Tabiki Severdim Derdim
Rabbime Tek Ama Tek Bir Sorum Var
NEDEN NEDEN NEDEN…..!


 

 

 


 


*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°.˜”*•
YaSak sehRin isyAnkAr KıZı
...•*”˜
.•*˜.•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.

Varsın eller gönül yarası kapanır sansın;
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın...

SeSsis ßi üRperiş HaLinDeyim…KimSesiz ve yaLnız ßi yerLerDeyim



neden diye sorma sakın
nedenini bende bilmiyorum sadece gidiyorum ardıma bakmadan
susmak okadar acı weriyorki
daha önc hiç bukadar ağlamamıştım
hiçbirine bukadar kenetlenmemiştim
susuyorum
evet belkide kaçıyorum ama inanki
susmak seni sewrken seni delicesine severken
susmak acı weriyor
elveda hayallerim ben gidiyorum...
GözYaSı
aNa diLidiR tÜm
DiLleRde
aYRılıGıN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder