27 Aralık 2010 Pazartesi

Yağmur Yağıyordu Kentime ..



Yağmur Yağıyordu Kentime ..
Ve Yağan Yağmur Coşturuyordu Denizimi ..Dalgalarım Çarptıkça Kıyıya ..Yüzü Gülüyordu Gönül Limanımın ..
Tebessüme Yakın , İşgale Uzak ..Yağmur yağarken şehrime .. Ben Yağmurun Altında Kalmak İstercesine Bakıyordum ..GökyüzüzünDerinliğine ..Üşüyordum Biraz , Yağmur dokununca Tenime .. Bazen Yağmur gözlerime iniyordu ..Gökyüzüne Bakarken .. Gözbebeklerime Kaçan damlaları anlatayımmı sana ..Tenime dokundugunda gelen üşümeyi göstereyimmi ..Dışı ıslak , İçi sen olan bir ten .. Bende ağlıyordum bazen gökyüzüyle beraber ..o şimşek çaktırırken yeryüzüne .. Ben seni çakıyordum yüreğime ..O bütün insanlara ağlıyordu .. Bütün Sevdalara ..Bense sadece sana ..Bazen de korkuyordum yağmurdan .. Kaçıyordum istemeden ..Ayaklarım bilmediğim yerlere sürüklüyordu beni .. Yorgun adımlarla, yorgun bedenimle dolaşıyordum sokaklarda .. Biz yürüdükçe hızlanıyordu yağmur, şiddetleniyordu .. Yağmurum sen isen ..Boşver ıslanayım ben .. Şiddetlen ben kaçtıkça üstüme ..Çek beni sokaktan sokağa ..Dolaştır bütün şehri ıslaklığınla .. Senin yağdığın sokaklarda ..Ben kaç gece yalnız yürüdüm ..Kaç defa ayağım takıldı da düştüm yere ..Kaç defa çamura bulandı yüreğim .. Kaç defa .. Kırık ayağımla ..Çamurlu yüreğimle ..Kaç defa seni aradı gözlerim ..İmkansızlıklar içinde olsam bile ..Senden vazgeçmesini öğrenemedim .. Yerden kalkmaya çalışırken , kırık bacakla ! Ve çamurumu silmeye çalışırken , çamurlu ellerimle ! Çıksan karsıma , İçimden dedim keşke çıksa ! Veya ıslak ıslak gezerken sokakta ..Seni görse gözlerim .. Yüreğimi sobeler gibi çıksan karşıma ..Veya aksamüstü yağmurun başladığı sıra ..Paktaki bankta otururken görsem seni ..Sessizce ben de otursam yanına .. Keşke! Olsa .......... Gecede Yine senle birlikte çamurlu yüreğimde ..Sarılacağım çamurlu ellerimle hayaline ..Yüzüne değecek ıslak ellerim ..Böyle geçecek günlerim , ağlayarak .. Arayarak ..Bulamayarak .. Başka gecede , başka bi yağmurda bulusmak üzere .. Şimdilik ayrılıyorum senden ..Çamurum kurusun biraz .. Eğer hatırlarsa beni yüreğin ..örürse gözlerin bi köşe başında ağlarken .. Kıvır yüreğini ve gel yanıma .. Gel .. Tut ellerimi ..Sarıl yüreğime ..Dindir artık bu yağmuru ..Dindir gözyaşlarımı .. Gelmeden önce yüreğime haber ver ..
Çamurlu çıkmasın önüne ..alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder