29 Aralık 2010 Çarşamba

EVLİLİĞİN VAZGEÇİLMEZİ: PAYLAŞIM


EVLİLİĞİN VAZGEÇİLMEZİ: PAYLAŞIM
Soğuk bir kış akşamı, bir pidecinin kapısından içeri, yaşlıbiramcaylateyze girmiş, bir masaya oturmuşlar.Amca masaya gelen garsona, büyük bir pide, bir çoban salata ve bir ayran ısmarlamış. Garson az sonra siparişleri getirmiş. Amca pideyi ikiye bölerek yarısını teyzenin önüne koymuş, sonra salatayı ikiye bölerek tabağın karşı kısmına doğru itmiş, sonra ayran bardağını ortaya koymuş, önce bir yudum kendisi içiyor, sonra da teyze bir yudum alıyormuş.


Herkes "Ne tatlılar, iki tonton buraya gelmişler, birkişilikyemeğiikisiyiyor" diye onları izliyormuş.
Az sonra fark etmişler ki teyzenin önünde yarım pide ve salata olduğu gibi duruyor, kocasının afiyetle yemek yiyişini seyrediyor,aradabirdeayrandanbiryudum alıyormuş...Sonunda orada çalışanlardan biri dayanamamış, yanlarına gitmiş:
"Affedersiniz, ben sizi izlemekten kendimi alamadım, lütfen izin verin, size bir pide kendim ısmarlayayım" demiş.
Yaşlı amca:
"Teşekkür ederiz ama, biz hâlimizden memnunuz. 50yıldırevliyizveherşeyimiziişteböylepaylaşırız" cevabını vermiş.
Bunun üzerine genç adam teyzeye dönmüş:
"Peki ama teyzeciğim, siz neden pidenizi, salatanızıyemiyorsunuz, neyi bekliyorsunuz?"
Yaşlı teyze cevap vermiş:
"Dişlerimi..."
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder